Holt blob

Akende hankimine ja paigaldamine

Hanke ID: #7 Kasutaja ID: #28
Pakkumise esitamine kuni 22.10.2024
Võitja valimine kuni 27.10.2024

Hanke ülevaade

Pakkumuse esitamise ettepanek
väikehankele „Akende hankimine ja paigaldamine“
Aktsiaselts Tallinna Linnatransport (edaspidi TLT või Hankija) korraldab väikehanke järgides
riigihangete seaduse §-s 3 märgitud üldpõhimõtteid. Väikehanke eesmärgiks on Kadaka tee 62a
(katastritunnus 78405:502:0182), Mustamäe linnaosas administratiivhoone olmeosal
amortiseerunud akende väljavahetamine. Asukoht on märgitud käesolevas dokumendid „Lisa 1
Tehniline kirjeldus“.
TLT teeb Teile ettepaneku esitada pakkumus vastavalt käesolevas pakkumuse esitamise
ettepanekus (edaspidi Ettepanek) toodud tingimustele:
1. TLT poolt ostetava ehitustöö kirjeldus:
Väikehanke esemeks on Kadaka tee 62a (katastritunnus 78403:314:0182)
administratiivhoone olmeosal amortiseerunud akende väljavahetamine. Olemasolevad aknad
on amortiseerunud ja nende õhulekke arv, soojapidavus ning tehniline toimivus ei vasta
nõuetele. Eesmärgiks on kaheksa amortiseerunud aknakomplekti asendamine Kadaka tee 62a
olmehoonel nõuetele vastavate, kujult sobivate, juba vahetatud akendega sarnaste,
plastraamidega ning klaaspakettidega akende vastu. Hankes vahetatavad aknad asuvad
Kadaka tee 62a administratiivhoone olmehoone tiiva loodeküljel, teisel ja kolmandal
korrusel.
2. Pakkumuse esitamise tähtaeg ja nõuded pakkumusele:
2.1. Pakkumuse esitamise tähtaeg on hiljemalt 21.10.2024 kell 16.00.
2.2. Pakkumuse saab esitada üksnes pärast hankelepingu täitmise kohaga tutvumist.
Objektiga on võimalik tutvuda 07.10.2024 kell 11:00 ja 10.10.2024 kell 10:00
aadressil Kadaka tee 62a. Objektiga tutvumiseks tuleb eelnevalt registreeruda,
saates teavituse osalemise kohta aadressile ulo.prints@tlt.ee. Objektiga tutvumist
kinnitab pakkuja nimi ja allkiri kohapeal koostataval registreerimislehel.
2.3. Pakkumus esitatakse TLT e-posti aadressile ulo.prints@tlt.ee ja
piret.bergert@tlt.ee märkides teemaks „Akende hankimine ja paigaldamine, mitte
avada enne 21.10.2024 kell 16.00.“
2.4. TLT vastab Ettepanekuga seotud selgitustaotlustele kolme tööpäeva jooksul
selgitustaotluse saamisest arvates. Selgitustaotlus tuleb saata TLT e-posti
aadressile ulo.prints@tlt.ee. TLT ei ole kohustatud selgitustaotlusele vastama, kui
selgitustaotluse TLT-le laekumise ja pakkumuse esitamise tähtaja vahele jääb
vähem kui kaks tööpäeva.
2.5. Pakkumus peab vastama pakkumuse esitamise ettepanekus toodud tingimustele
ega või olla mistahes viisil eksitav. Pakkujal ei ole lubatud esitada tingimuslikku
pakkumust ega nimetada pakkumuses tingimusi, mis ei tulene Ettepanekust või
selle lisadest.
2.6. Pakkumus tuleb esitada eesti keeles.
2.7. Pakkumus tuleb esitada digitaalselt allkirjastatuna Pakkuja esindamiseks
õigustatud isiku poolt, lisades vajadusel volikirja.
2.8. Pakkumus peab sisaldama pakkumuse maksumust eurodes ilma käibemaksuta
kaks kohta pärast koma ning olema sisestatud kutsele lisatud pakkumuse
maksumuse vormile (lisa 3).
2
2.9. Pakkumuse maksumus peab sisaldama kõiki Ettepanekus ja selle lisades
kirjeldatud töö teostamiseks tehtavaid kulutusi.
2.10. Pakkuja peab pakkumuse tegemisel arvestama, et pakkumuse mahtu tuleb
arvestada ka need tööd, mis ei ole Ettepanekus ja selle lisades kirjeldatud, kuid
mis on tuginedes heale tavale vajalikud töö nõuetekohaseks teostamiseks.
2.11. Pakkuja peab väikehanke esemeks olevate tööde teostamiseks kaasama
Ettepaneku punktis 3.4. märgitud pädevusega isiku. Pakkuja märgib isiku nime ja
veebilehe viite Kutsekojast leitavale kutsetunnistusele Lisa 3 pakkumuse
maksumuse vormile.
2.12. Pakkumuse maksumus on lõplik ja kehtib kogu lepinguperioodi.
2.13. Pakkumus peab olema jõus vähemalt 60 (kuuskümmend) kalendripäeva
vältel alates pakkumuse esitamise tähtpäevast. Pakkumuse esitamise ja
ettevalmistamisega seotud kulutusi TLT ei hüvita.
2.14. Edukas pakkuja kohustub kohe pärast hankelepingu sõlmimist alustama
projekti koostamisega ja hiljemalt seitsme tööpäeva jooksul koostama ja esitama
TLT-le tehnilise kirjelduse tingimustele vastava ajagraafiku. Hankelepingu
täitmise tähtaeg on kuni 4 kuud hankelepingu sõlmimisest.
3. Pakkujale esitatavad nõuded:
3.1. Pakkuja ei tohi olla maksuvõlga.
3.2. Pakkuja ei või olla pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus ei või olla
peatatud ja ta ei või olla muus sellesarnases seisukorras oma asukohamaa seaduste
kohaselt.
3.3. Pakkuja suhtes ei või olla algatatud sundlikvideerimist ega muud sellesarnast
menetlust tema asukohamaa seaduste kohaselt.
3.4. Pakkuja peab kaasama järgmise pädevusega spetsialisti:
Projektijuht/objektijuht nõutud pädevus vähemalt: Ehituse tööjuht, tase 5,
spetsialiseerumine: üldehitustööde tegemine või Ehitusinsener, tase 6,
spetsialiseerumine: hoonete ehitus, kompetentsid: ehitustegevuse juhtimine.
4. Läbirääkimised
4.1. TLT alustab vajadusel läbirääkimisi, teatades Pakkujale läbirääkimiste aja ja
läbiviimise täpse korra.
4.2. Pakkujatel on õigus teha ettepanek läbirääkimisteks nii enne pakkumuste
esitamist kui ka pärast pakkumuste esitamist.
4.3. TLT-l ja Pakkujal on õigus pidada läbirääkimisi pakkumuse esitamise ettepanekus
olevate tingimuste (sh tehnilise kirjelduse, lepingutingimuste jms), pakkumuse ja
maksumuse üle. Läbirääkimised toimuvad kirjalikus vormis või protokollituna.
4.4. Läbirääkimiste tulemus on optimaalseim TLT vajadusi rahuldav pakkumus.
4.5. Kui Pakkuja ei soovi läbirääkimistel osaleda või ei vasta kirjalikule
järelepärimisele, võib TLT tema pakkumuse kui mittevastava tagasi lükata.
4.6. Läbirääkimised toimuvad eesti keeles kirjavahetuse (sh e-post) teel, kui pooled ei
lepi kokku läbirääkimiste pidamist suuliselt koosoleku vormis. Läbirääkimisi
juhib TLT.
5. Pakkumuste hindamine
5.1. TLT hindab kõiki nõuetele (s.h läbirääkimistel kokkulepitud tingimustele)
vastavaid pakkumusi.
5.2. Pakkumusi hinnatakse madalaima maksumuse alusel: maksimaalselt on võimalik
saada punktides toodud hindamiskriteeriumite eest kokku 100 punkti järgmiselt:
pakkumuse kogumaksumus koos reserviga (Lisa 3 lahter F31): Madalaima
maksumusega pakkumusele omistatakse 100 hindamispunkti. Teistele
pakkumustele omistatakse hindamispunktid vastavalt valemile: madalaim
pakkumuse maksumus/ hinnatava pakkumuse maksumus * 100 punkti =
hindamispunktide arv.
3
5.3. Edukaks tunnistatakse pakkumus, mis saab hindamiskriteeriumite kokkuvõttes
kõige rohkem punkte.
5.4. Võrdsete hindamistulemuste korral selgitatakse edukas pakkumus välja liisu
heitmise teel. Hankija teavitab võrdse punktide arvu saanud pakkujale
liisuheitmise aja ning koha. Liisuheitmisel võib osaleda iga pakkuja kohta üks
isik.
6. Pakkumuste vastavaks tunnistamine või kõikide pakkumuste tagasilükkamine,
hankemenetluse kehtetuks tunnistamine
6.1. Hankija lükkab pakkumuse tagasi, kui pakkumus ei vasta Ettepanekus esitatud
tingimustele. Hankija võib tunnistada pakkumuse vastavaks, kui selles ei esine sisulisi
kõrvalekaldeid nimetatud tingimustest
6.2. Hankija võib teha põhjendatud kirjaliku otsuse kõigi pakkumuste tagasilükkamise
kohta igal ajal enne hankelepingu sõlmimist kas hankemenetluses tervikuna või mõnes
selle osas, kui:
6.2.1. kõikide pakkumuste maksumused ületavad hankelepingu eeldatava
maksumuse;
6.2.2. hankemenetluse läbiviimise ajal on hankijale saanud teatavaks uued
asjaolud, mis välistavad või muudavad hankijale ebaotstarbekaks hankemenetluse
lõpuleviimise Ettepanekus selle lisades sätestatud tingimustel;
6.2.3. kui hankemenetluses ilmnenud ebakõlasid ei ole võimalik kõrvaldada ega
hankemenetlust seetõttu ka õiguspäraselt lõpule viia;
6.2.4. hankemenetluses või mõnes selle osas on vaid üks esitatud või vastavaks
tunnistatud pakkumus, mis ei taga konkurentsi efektiivset ärakasutamist.
6.3. Hankija võib põhjendatud vajaduse korral omal algatusel hankemenetluse igal
ajal kehtetuks tunnistada.
7. Lepingu allkirjastamine
7.1. Edukas pakkuja on kohustatud 3 (kolme) tööpäeva jooksul alates lepingu
edastamisest allkirjastamiseks lepingu allkirjastama. Kui edukas pakkuja ei täida
eelmises lauses nimetatud kohustust või võtab hankijast mitteolenevatel põhjustel oma
pakkumuse tagasi või ei asu hankelepingut hankijast mittetulenevatel põhjustel
määratud aja jooksul täitma, on hankijal õigus rakendada RHS §-s 119 sätestatud
õigusi.

Kategooria
Muu
Asukoht:
Harjumaa
Aadress:
Kadaka tee 62a, Tallinn, Eesti
Ehitusmaterjalid:
Tellija
Keeled:
Alguskuupäev:
31.10.2024 (Pole paindlik)
Lõppkuupäev:
04.11.2024 (Pole paindlik)
Pildid ja failid
  • 20000.00 € (Hind sisaldab käibemaksu)
    Ettemaks: 50.00 %
  • 25000.00 € (Hind sisaldab käibemaksu)
    Ettemaks: 5000.00 €
    Hinna kõikumine: 5.00 %

Arutelu (0)

Arutelus osalemiseks pead sisse logima!

Küsimused puuduvad
  • Pakkumisi kokku
    2
  • Sinu pakkumine
    -
  • Parim pakkumine
    20,000.00 €
Tee pakkumine

Vastutaja

Vastutavat isikut ei ole määratud

Jälgimine

H

Meeskonna juhtimiseks pead sisse logima!

Meeskonna juhtimine

Lisa meeldetuletus

Meeldetuletuste lisamiseks pead sisse logima!